Söndags mys

Idag har jag ju verkligen varit ett lik, men lite pasta carbonara till lunch gjorde susen och efter det vände de.
Tack vare kära mamma som lagade det åt mig en gång då jag mådde lika dåligt som idag så visste jag att det var bra återhämtnings mat och tack för att vi fick fly hem dit för att kunna laga mat.
Sen blev det massa bus med William innan Kim skulle åka till sina föräldrar på middag då hans farfar också var där och eftersom han då åkte via Älvsjö så fick jag och William skjuts dit.
Sen tog jag och William tag i städandet och slängde alla flaskor och pantade alla burkar.
Men när vi skulle dammsuga så fungerade inte den så vi fick låna grannens, sen när Kim kom hem så hjälptes vi åt med disken så nu är 2/3 borta.
Vi missade dock solsidan eftersom vi var så uppe i diskandet och eftersom man ändå inte hör något när jr är vaken så får vi se avsnittet via tv4 play, men vi åt chips och dippade till big Brother men då hade William gått och lagt sig med egen vilja.
Nu ska jag o Kim strax se på någon film som han har laddat ned o bara njuta av att vi har haft en så bra helg.
God natt allihopa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0