Mamma, pappa, barn & hund

Ja det är väl precis så det känns just nu, har varit ute och lekt med William och Anakin i lite mer än en timme och båda sitter nu o gnäller över att jag vill värma mig en liten stund.
William är verkligen ett ute barn som älskar att kunna gå ut och leka när som helst och Anakin verkar också väldigt förtjust i att vara ute o leka fast det är kallt.
Snart ska vi fixa lite lunch fast vi får nog åka förbi mammas jobb eller åka hem för vattnet är avstängt fram till ett någon gång..
Jag börjar bli rätt less på det här stambytet för de känns ju som att det aldrig blir färdigt, de är ju 3 veckan som vi går in på nu och de är inte så himla roligt att inte kunna diska i köket.
Att dessutom inte veta när stambytet ska vara klart gör mig ännu mera irriterad men men.

Det ända som fattas för att få de tre kompletta V na är Villa för Volvo kör vi båda och Vovve har ju Kim sen blir de ju faktiskt Volvo, Villa, Vovve.
Och så självklart flera barn, vi vill ha två tror vi men får se har man otur i turen så blir de tvillingar fast de vill jag ärligt talat inte ha.
Vill kunna njuta som jag borde ha gjort när jag var gravid med William, att Kim pratar med magen, pysslar om mig när jag mår dåligt, leker med jr och Anakin och hjälper mig.
Mysa med hela familjen på helgerna & ta mysiga barnvagns promenader o hälsa på våra familjer på saft och bullar & massvis med gulligull med nykomlingen i familjen.
För det är ändå så att jag ser oss som en familj fast han inte är Williams biologiska pappa, de blir ju styv pappa Kim (?)
Och den titeln gör mig ingenting för han är en jätte bra styv pappa och man behöver ju inte vara den "riktiga" pappan för att få förtjäna titeln pappa.
Det fungerar olika i alla familjer och i våran så kommer det bli så att William kan kalla dem båda för pappa.
Det var precis så som Kim sa till mig då vi hade den här diskussionen i förra veckan.

Nu ska vi åka så vi kanske hörs senare idag igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0