Ha en fortsatt trevlig vecka alla glada människor!

Ska lägga på ett kol och packa det vi ska ha med oss till landet nu, vi åker ju om ca en timme!
Så har inte riktigt tid att sitta och skriva något långt inlägg men ah undra hur William kommer ta begravningen? Återstår att se antar jag.
Det absolut enda bra med begravningen är ju smörgåstårtan som kommer efter allt gråtande, lite tröst ätande på något vis.
Men ska bli skönt att få se morfar en sista gång..
Eftersom min snälla morbror köpte en 740 glt av sin kompis så ska jag få ha den nu under vintern tills vi har fixat min bil men såklart så skulle ju den oxå strula lite så just nu står den i hans någon kompis verkstad.
Dragkroken ska bort och nytt avgassystem ska på sen är det bara att åka och besiktiga den på fredag och sen tuta & köra!
Ha en trevlig helg så hörs vi när vi är hemma igen.

Postat av: tasha

hihi taaack :D

2011-03-05 @ 18:42:07
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0