Pojke eller flicka?

Idag är det exakt en månad kvar till UL! :)
Brukar skoja här hemma om att det måste vara en flicka för då behöver vi inte skaffa nå fler barn men tjae de vore ju kul med en till pojke.
En perfekt lekkamrat åt Wille om några år.
Fast jag vill jätte gärna ha en flicka denna gång, så länge bebisen är frisk så får det bli vad det blir :)
Men som jag och Kim har sagt så är jag ju så ung att vi kommer kunna få en sladd om tio år och då är jag fortfarande så ung att mina vänner förmodligen kommer få sina första barn.
Lite komiskt är det faktiskt men om tio år är jag 29, Kim 34, William 12-13 och den i magen 9år om jag har räknat rätt.
tror dock att det kommer bli fler barn men när det får vi se när det är dags, ska jobba lite innan fler barn ens kommer på frågan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0