Efter lägret & midsommar.

Så hade Kim semester så vi stannade kvar på landet och njöt av extrem värme!
Beklagade mig lite då och då över att det inte blev Peace & Love för mig men hade inte klarat av det just då i alla fall.
Anakin var självklart med oss och som vanligt så blev det massa bus mellan Wille och Anakin, men de har ju roligt ihop.
Måste vara med på grabben bara för han har en tendens att vara lite ful mot hunden fast det blir ju bättre och bättre.
Vi åkte och solade & badade, åkte in till Sala och handlade, åkte till Månsan och badade där, gick förbi banken och tog ut pengar då slarviga jag glömt mitt nya kort hemma.
Den dag då vi var i Sala och gick på banken så passade vi på att kolla huspriserna och vi blev ju lite smått deppiga när vi såg en jätte fin villa med sjötomt, egen brygga, bubbelkopp ute och rätt stor tomt med utgångspris på 1 mille.
Sånt hittar man aldrig i Stockholm för det priset men vi har helt ärligt faktiskt kollat lite i Norrköping då vi tycker det är fint där men det ligger i framtiden & vem vet vart vi köper hus då, om det blir hus fast det blir det förmodligen.
Blev en hel del glass ätande och grillat när vi var på landet.
När man är på landet så tar man var dag för sig och planerar inget jätte stort för man vet ju aldrig med vädret eller orken.
Vi åkte hem igen någon gång under andra veckan i Juli.

Postat av: Mikaela

Ska gå och shoppa i skärholmen :D

2011-07-29 @ 14:04:26
URL: http://Http://kiella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0