Eat, Sleep HOCKEY!

Hej jag har inget liv? haha.
Nej men den senaste veckan har det varit sjukt mycket hockey:
Match mot AIK förra fredagen, 1-4 till dem men då stod jag bara sista perioder och med 30 sek kvar så spräckte dem min nolla.
Målvakts träning på lördag förmiddagen som jag inte gick på.
Match mot Linden i söndags, 2-3 till dem och det var en riktigt jobbig förlust eftersom vi ledde med 2-1 ända till sista perioden..
Träning i måndags.
Match mot SSK i tisdags, tror det blev 2-4 till dem så ah.
Match mot Tullinge igår, 5-2 inkl ett självmål från vår sidan men ah det var bara en besvikelse över att inte vinna mot just dem.

Hemsk statistik för våra senaste spelade matcher och då är det två matcher kvar denne vecka, Linköping på lördag och sen vet jag inte om jag är reserv till Järfälla matchen på söndag med Dam2.
Men jaa det är väl bara att sova och äta och ladda om!
Har en vilodag idag i alla fall så idag ska jag vara med sonen och leka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0