VAB fast nej

Hade jag haft ett jobb så hade idag varit en vab-dag men eftersom jag är hemmafru så kan jag inte ta ut pengar för sånt.
Föredrar att kalla mig för hemmafru än för arbetslös eftersom jag inte ens kan/får jobba nu.
Man jobbar ju i ungefär 46 år så tiden finns minst sagt till att arbeta.
Fast vore ju att föredra att vinna drömvinsten på lotto så att man slapp känna pressen av att jobba hela tiden haha.
Men ska passa på att njuta av att vara hemma i ett halvår till för sedan är det Kim som ska få leva livet som en lyxig hemma pappa i ett halvår.
Då ska jag försörja vår familj, inte mer än rätt enligt mig.
Hur som helst så verkar William må lite bättre idag för det rinner inte lika mycket från ögonen och han är ganska pigg.
Däremot känner inte jag mig så bra så tar det försiktigt idag så att jag inte svimmar igen.
Nu ska vi hitta på något att äta.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0