Tiden går fort! :)

För ett år sedan höll jag på att dö av nervositet eftersom jag skulle träffa Kims föräldrar för första gången.
Hade varit nervös i en hel vecka faktiskt haha.
Men trots mina hemska nerver så blev det mitt bästa nyår på flera år!
Kommer ihåg att Kim gick in och skulle hämta något innan vi skulle åka dit vi skulle fira.
Gick in och berättade hur extremt nervös jag var för hans föräldrar, att jag till och med skakade lite om benen.
Så när de kom ut och skulle gå till deras bil gick de fram & hälsade på mig och sa att jag inte behövde vara nervös.
Mycket roligt hände denna kväll! :)
Nu ett år senare så ska vi fira med Kims familj & deras vänner och denna gång ligger nervositeten över att hon föds inatt.
Så komiskt på något vis, att så mycket kan hända på ynka 1år.
2011 har för mig varit ett av mina bästa år trots att morfar dog i mars.
Jag hoppas och tror att 2012 kommer bli ett lika bra år!
Dels för allt vi redan planerat för detta år och sedan för att jag mår mycket bättre än jag har gjort på flera år.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0