Sjukstuga och pyssel

Efter att bil filmen tog slut i förmiddags så åkte vi till Farsta Centrum.
Behövde köpa plugg, skruv och såna som man hänger upp tavlor på, så gick ned på Clas Ohlson och hittade allt vi behövde.
Blev även en handling till kvällens goda middag & så visade jag Kim vigselringen jag eventuellt vill ha.
Ska fråga vad han tycker om ringen när han nattat William.
När vi kom hem så började jag med att försöka få upp klockan i Williams rum men de gick inge bra för mig.
Så jag satte upp en handdukshängare i hans höjd på hans toalett, blev jätte bra.
Samt bytte gardiner i hans rum.
Sedan åt vi och efter det fixade Kim upp klockan.
Efter det försökte vi få upp gardinstången i vardagsrummet men insåg att vi behöver en starkare borr än pappas för att fixa hålen.
Så blev lite besviken över att ha blivit helt färdig idag men men.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0