Ordning och reda

Har fått en del saker gjorda idag ändå.
Varit ned till Apoteket och köpt Alvedon samt lämnat in fullmakter för varandra.
När jag kom hem hade Kim fixat e-legitimation och fixat sin sida på försäkringskassan.
Jag har dessutom skickat in min ansökan om föräldrapenning med hennes bf datum som första dag och 31 maj som sista dagen.
Så nu behöver jag inte tänka mera på det, super skönt!
Har dessutom bytt BVC på William och sagt till om att lilla V också ska gå där.
Dessutom har vi ring försäkringskassan och frågat om Kims tio dagar i samband med födseln.
De är ingår inte i jämställdhets bonus dagarna som man får om man delar lika på föräldraledigheten vilket är super.
Nu ska vi se på film och då ska jag ringa kontaktcenter Stockholm & fråga hur det fungerar när man byter dagis.
Ifall jag behöver säga upp hans nuvarande plats och när i sådana fall.
Älskar dagar då man har fått viktiga saker gjorda!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0