Morgon mys & planer för dagen

Nu ska jag ordna frukost åt min lilla duracell kanin och så ska vi se på Nalle Puh.
Brukar aldrig äta vid tvn men jag vill se filmen haha.
William får bestämma frukosten så jag antar att han vill ha jordgubbsyoghurt.
Sedan ska jag platta håret & få William att bada innan mamma kommer innan tolv.
Kim ska spela fotboll om någon timme och sen när han kommer hem ska vi fota magen.
En kompis till mig som är väldigt bra på det ska först fota mig & William sen bara mig och sist mig och Kim.
Idag ska vi sätta upp lite tavlor hoppas jag och ikväll ska vi på bio.
Underbara mamma som ställer upp som barnvakt, hon tycker det är jätte viktigt att vi får par tid innan hon kommer.
Sa igår att hon med glädje är barnvakt åt både en, två och eventuellt tre barn.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0