Kom ut nu ;(

Längtar så otroligt mycket efter vår lilla flicka!
Speciellt efter dagar då jag har fått tjata mycket på William, höjt rösten & blivit osams i onödan.
Får alltid så ont i magen på kvällarna och har svårt för att slappna av eftersom det blir tjafs in i det sista..
Blir lite orolig att det stressar henne och framkallar ännu mera sammandragningar.
Ska till barnmorskan imorgon så ska fråga henne då ifall mitt humör påverkar henne mycket.
Vi ska även försöka fylla i pappret vi fick sist om förlossningen tills imorgon.
När jag och William har så här halv jobbiga dagar så önskar jag att det kunde vara januari imorgon så hon kan få komma ut.
Men det är inte långt kvar nu så är bara att stå ut.
Igår fick Kim hem paketet med den för tidiga julklappen åt oss.
En Babybjörn Miracle och överdrag till den samt ett babygym från Mumin!
Blev så himla glad när han visade mig sakerna, min prins.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0