Helgen i sin korthet

Mamma kom till oss på fredag natt efter att hon hade varit hemma hos någon vän i Björkhagen.
Så hon sov över så att hon kunde baka tårta med oss.
I lördags kom lite av släkten över på tårta och då fick han en rolig men vidrig leksak.
En siren som blinkar i rött men som har ett helt sjukt högt ljud som skär igenom ben och märg.
Låter som olika utryckningsfordon typ.
Hade blivit ett missförstånd då vi trodde dem skulle komma runt ett-två men de åkte ifrån Täby vid tre då Cecilia hade slutat jobba.
Så Kim hann både fira sin mormor som fyllde 85år och träffa min släkt.
Har i och för sig redan träffat faster och hennes man men mammas kusin och ena dotter fick han presentera sig för.
När William hade somnat så gick jag över till Melissa en stund, Maria och hennes dotter var där och de skulle ha filmkväll.
Så jag gick över eftersom Kim ville lyssna på sin ljudbok om Zlatan en stund.
På söndagen gjorde vi inte mycket, upptäckte att jag blivit förkyld så nu gör jag allt för att bli frisk!
Kim fick rasta William så att jag fick sova och sen åkte han och kollade på matchen med en arbetskollega.
På kvällen tog vi det lugnt, hade 2a advents fika och såg på film.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0