En halv dag i Skärholmen

Sov ganska länge idag vilket var jätte skönt, halv elva rättare sagt.
Smsade Melissa strax efteråt och frågade om hon var hemma & det var hon.
De hade precis gått ut sa hon så jag frågade om de skulle gå på promenad men de skulle till Skärholmen.
Så jag fick hoppa upp ur sängen och klä på mig något väldigt snabbt så att de inte skulle behöva vänta så länge.
Var så himla skönt att gå omkring utan att hålla koll på någon.
Jacob var iaf inte riktigt på humör idag och skrek till & från hela tiden som vi var där.
Så det var skönt att jag kunde hjälpa till lite med honom.
Tittade lite på kläder såklart och så hittade jag en jätte fin BH på rea som jag köpte.
En vanlig dock men den kommer passa sedan också så känns inte som ett dumt köp.
Har tänkt ha den på nyår faktiskt men Kim ska inte få se den förens då.
Elin skulle kommit över nu på kvällen och tagit fler foton på magen men fick förhinder längs vägen hit.
Så vi får se om hon hinner fota magen nå mer innan hon kommit ut.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0