Dagen som varit :)

Idag har vi bara tagit det lugnt eller under morgonen, hade jätte svårt att vakna och gå upp trots att jag hade sovit bra under natten.
Sedan var det dags för lunch och efter lunchen åkte vi in till stan och passade en kompis dotter då hon skulle till tandläkaren.
Så nu har jag testat att vara två barns mamma & blivande tre barns då haha.
Kommer med allra största sannolikhet inte skaffa barn när vi har en liten som inte kan gå själv.
Är alldeles för bekväm med att William går, är blöj & napp fri.
Hon som vi passade fyller 1 år om två veckor.
William har ingen feber idag och gick hela tiden då vi inte tog med vagnen, skötte sig så bra!
Gick förbi H&M och Lindex, köpte de tre bodiesarna sen åkte vi hem.
Bokade tvättstugan så nu är alla bebiskläder rena och BB-väskan börjar fyllas på.
Till middag blev det tacos och efter det såg vi på Bilar men jag somnade efter bara några minuter.
Skulle kunna sova nu igen men känns trist..
Ser på Twilight men det är inte min sorts film och den där Edward är så ful!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0