Avvaktar och ser

Nyss ringt sjukvårds upplysningen och berättat om vår situation.
Blev kopplad till akuten och de tyckte vi skulle åka in men under tiden vi pratar så går han äntligen och kissar.
Så hon tyckte att jag ska fortsätta få i honom vätska och mat (inte för att han äter men jag får försöka) så skulle jag ringa igen om några timmar.
Mår han bättre så behöver vi inte åka in men är han likadan som nu eller sämre så ska vi åka in.
Han sov i femton timmar och 45 min så något i kroppen säger ju till.
Men han har druckit vatten och ätit en halv kopp yoghurt samt fått sina mediciner.
Fast han spydde så vet inte riktigt vad som kom upp eller hur mycket.
Ändå vill han helst vila fast nu sitter han i rummet och mumlar för sig själv.
Uppdaterar senare igen om hur det går för oss.
Febern ligger just nu på 38,9 med medicin i kroppen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0