Allt kretsar kring mat just nu

Ska snart klä på mig ytterkläder och åka till Kims jobb för sedan ska vi åka och handla mat när han slutat.
Har funderat lite på mat som William gillar eftersom hans aptit inte är normal än, pojken blir lite bortskämd nu fast jag skulle hellre säga överröst med kärlek.
Alltså han äter ju lite då och då men inte så som han gjorde innan vilket inte alls är så konstigt med tanke på att han var super sjuk i 2½ veckor och precis har börjat komma på fötter igen.
Magsäcken har med största sannolikhet krymp ganska rejält men eftersom han äter & dricker så töjs den ut succesivt.
Så imorgon funderar jag på någon god maträtt som han gillar, kanske potatiskroketter/pommes och lövbiff för lövbiff har vi i frysen.
Sedan behöver han få i sig potatis, så kanske bakpotatis med någon god fyllning i som lunch på fredag eller köttfärslimpa och potatis.
Har några idéer och eftersom Kim tagit ledig imorgon & på fredag så har jag i alla fall lite hjälp hemma vilket jag anser vara lyx.
Saknar mitt lilla busfrö nu men har pratat lite i telefon med honom och nyss så åt han glass, vaniljglass skulle jag tro.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0