William ska få en lillasyster! :')

Det är en flicka!! :D
Tänker inte avslöja några av alternativen på namn som vi har förens hon är född.
Kim fick rätt och jag fel, han va så säker påatt det var en tjej & jag på att de var en kille.
Han är jätte glad över att de är en tjej men kanske lite fundersam över att jag sagt att jag är nöjd nu så vi tog upp syskon diskussionen igår & han vill ha en till om ca fem år.
Men vi får se hur det blir med det, retas bara med Kim för jag har alltid sagt att jag vill ha minst två barn så ett syskon till tjejen blir det nog!
Kim tog William på sin sida körde med "William kommer säkert säga att han vill ha en lillebror om fem år" haha.

Denna gång var William mer frågvis under ultraljudet och frågade om precis allt vilket var väldigt kul.
Sedan när vi gått började han med sitt "jag ska lära henne att.." och det är så himla mysigt att lyssna på.
Min älskade växande fina familj!
Nu ska vi klä på oss, funderar på att besöka något lekland idag men vi får se.
Ha en bra dag!

Foto från ultraljudet kommer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0