Pratar i sömnen

Min kära fästman brukar prata i sömnen och det tycker jag är väldigt kul ibland.
Speciellt inatt för då hade vi en hel konversation ihop & det retar jag honom över idag haha.
Det var något i stilen med att jag vaknade över att jag hörde någon prata och sen slog jag upp ena ögat och såg att det var Kim.
Först låg han ned och pratade om att han tänkte på det här med vagn och sedan satte han sig upp och sa att han tänkte åka till jobbet.
Så jag sa åt honom att han pratar i sömnen med det förnekade han så då bad jag honom att somna om och sluta störa mig.
Men då blev han lite sur på mig för att jag inte ville ge honom en hejdå kram och puss.
Då sa jag att klockan är halv tre på natten och nu får du lägga dig på kudden och sova!
Sedan måste vi ha somnat om för efter det minns jag inget mer.
Sen berättade jag det imorse och f*n vad han skrattade! :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0