Planer för dagen

Nu ska vi gå ut och hitta på något roligt, är lite sugen på att åka in till stan & gå på BR och ta en glass.
Sedan blir det självklart lekparken & låta William cykla.
Fick en tid hos barnmorskan idag klockan tre och undertiden ville William leka i fruktparken med mormor.
Imorgon ska jag in och gå på Reagera information om typ hur man kan underlätta vardagen när man har ont i höften & hur man ska bära etc.
Har nämligen fått ont vid vänsterhöften så det är därför jag bokade en extra tid hos Lisa(vår barnmorska) för vi skulle egentligen inte träffa henne förens i September.
Men folk som har haft foglossning tycker att mina problem låter som det..
Hoppas på att det inte blir värre bara, fast inatt va de faktiskt så illa att jag hade svårt att vända på mig och överhuvudtaget ligga på vänstersidan.
Ha en bra dag i det fina vädret!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0