Lägenhets bekymmer.

Nu har hon och hennes dotter varit här och tittat & hon är fortfarande lika intresserad och det är ju bra.
Men jag är skeptisk, lägenheten ser helt ok ut men har ett halvt kylskåp, ingen fläkt (just nu då) och är på två trappor (tre våningshus).
Tänker på att om jag har ont nu hur ska det då bli sen, bara för att jag hade en enkel graviditet sist från vecka 16 då så betyder ju inte det att de kommer bli lika enkelt nu.
Sedan är ju lägenheten i Huddinge och det är ju en egen kommun så jag är lite skeptisk till deras barnomsorg, långa köer & stora grupper plus att barn som har syskon under ett år får bara gå 15 timmar i veckan på dagis under det år då man är föräldraledig.
Högre skatt är det ju också och jag har inte börjat jobba än och vet inte om jag kommer hinna göra det heller så att flytta på Kims inkomst känns ju inge bra för mig Men ibland kanske man inte ska vara så jätte kritisk men åh jag känner mig så kräsen.
Det är så himla mycket man ska tänka på när man flyttar med barn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0