Kärleks barnet! :')

Nu har vår älskade lilla flicka disco i magen, hon har rört sig oavbrutet i snart två timmar!
Kan se hur det rör sig i magen, såg ut som en jätte liten fot vid ett tillfälle.
Det är en sådan häftig känsla att känna hur något växer inuti mig, något som är helt och hållet vårat.
Vilken osis att grabben somnade fem min innan det började röra på sig och att mannen min är och spelar fotboll nu.
Men det kommer säkert fler tillfällen!
Älskar att vara gravid, det ända jobbiga är att jag går ned i vikt i början & spyr som en fontän men annars blir jag inget monster fast jag är full av hormoner.
Jag känner att jag blir extra känslig men jag säger inget & håller igen om onödiga saker som jag vet är hormoner som blir upprörda.
Lärde mig efter första gravisiteten att nästan alla bråk är arga hormoner så nu vet jag vad som är mina känslor och vad som inte är det, så skönt att slippa bli dunder arg över små saker.
Och att vi kan prata om saker jag blir upprörd över utan att det slutar i krokodiltårar.
Hm nu måste jag bestämma mig om jag ska springa till Matextra innan det stänger & köpa rostat bröd och citronmarmelad eller om jag ska försöka förtränga mitt sug.
Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0