Full rulle

Idag har vi spenderat hela dagen utomhus, först åkte vi in till stan för jag ville gå på BR.
Hittade kritor att rita på marken med och det tror jag William kommer tycka är jätte roligt!
William sov när jag gick i stan så jag hann gå på H&M och hittade ett par snygga mammajeans som jag kan ha nu och senare.
Sedan åkte vi till liljeholmen och åt lunch fast efter halva måltiden spydde jag men ingen märkte det som tur var fast jag kunde äta upp resten av maten.
Efter det gick vi till fruktparken och lekte tills mamma kom och mötte upp oss.
Fick en extra tid hos barnmorskan idag vid tre så då skulle mamma ha William undertiden.
Ville kolla med henne om vad hon trodde om det onda och hon sa att det med nästan all säkerhet är foglossning men ska förbi Reagera sjukgymnasterna imorgon.
Få se vad de har att säga, förhoppningsvis något bra.
Skönt att få höra bebisens hjärta slå! :)
Nu ska vi städa lite innan damen med lägenheten kommer över och tittar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0