Cravings! :D

Jag älskar att vara gravid och en av anledningarna är att man får äta hela tiden utan att behöva ha dåligt samvete!
Just nu är jag döende sugen på lax, abborre och kräftor så det har jag beställt av min man när jag kommer hem.
Finns en fisk man får äta när man är gravid som smakar precis som abborre så den ska inhandlas.
Jag skojade över sms med min kära fästman att jag funderar på att sluka ett helt paket kräftor själv imorgon natt så att jag slipper dela med mig haha.
Han tyckte jag var knäpp och skrattade åt mig :P
Jag har under hela mitt liv kunnat äta precis vad som helst & så mycket jag velat utan att gå upp ett hekto fett i vikt.
Kan vara för att jag utövat olika sporter sen jag var 5-6 år tills denna säsong tog slut i februari och till på köpet så har jag väldigt hög ämnesomsättning så jag känner mig lyckligt lottad för några tankar om min vikt har jag aldrig haft :)
Så just nu känner jag mig som en flodhäst men är inte ens orolig för att bli tjock, blev inte det sist & tänker inte bli det nu!
Efter jag hade fått William så praktiskt taget levde jag på skräpmat i 1år!! för att försöka gå upp de fem kilona som försvann de första månaderna pga personliga skäl..
Mamma tyckte att jag var jätte äcklig men jag njöt haha ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0