X-ray!

Ojsan höll nästan på att glömma att berätta att läkarbesöket gick bra & att jag blev skickad till röntgen.
Som jag dessutom fick göra direkt efteråt, så i början av nästa vecka komma han höra av sig om det är något och hör han inte av sig ser det bra ut.
Då behöver jag bara söka upp en sjukgymnast och hoppas på att det hjälper.
Den här läkaren var en aning mer förstående än han jag gick till sist, mycket nöjd med mitt byta av läkare!
Han hade krockat på sin moppe när han var 15 år och TIO ÅR SENARE besökte han en läkare och röntgen visade en spricka på någon kota så han tyckte absolut att jag skulle få röntga mig om det skulle kännas bättre.
Dessutom tyckte han att man inte bara kan göra bedömningen av att han inte känner något eller att jag mår "för" bra eftersom det ibland bara syns på röntgenbilderna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0