Söndagsfix

Jag älskar att få mycket uträttat på kort tid, så hittills idag har jag packat sex maskiner tvätt och ska snart gå ned och packa två till, städat, dammsugit, torkat av bord m.m, ska skura golven efter att jag har packat de två sista maskinerna.
Sen ska jag ut och jogga och ha lite egen fys här hemma & sen duscha.
När jag hunnit med allt det så får vi se vad klockan är men jag hoppas att jag kommer hinna torka fönsterna och plugga lite innan junior kommer hem.
Sen hoppas jag att Kim kommer hem och äter middag men de gör inget om han äter med sin familj eftersom han är på fotbollen nu med sin pappa.
Som vanligt så blir det söndags mys ikväll med Stockholm - Båstad & Big Brother med något gott snacks till, kanske morötter & dipsås?
Vi får se hur det blir, men nu ska jag återgå till mina hushålls sysslor. Tjingeling så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0