Dagen är kommen!

God morgon god morgon kära läsare!
Jag antar att jag är uppe med tuppen för de flesta av er, föreställer mig att majoriteten ligger kvar i sängen under det varma täcket och myser.
Avundsjuk? Ja och nej.
Vem gillar inte att ligga och sussa när man är trött, vore ju inte helt fel att börja lite senare men det här funkar.
Varför jag inte är avundsjuk är för att när man går upp såhär tidigt och har övervunnit den första timmens trötthet så är man då otroligt pigg resten av dagen tills man börjar slappna av.
Samt för att jag oftast slutar tidigare än alla andra som slutar mellan tre-fem och hinner hem och hämta sonen, leks o laga middag innan fästmannen hunnit hem och jag tycker det är skönt att få sån bra planering av dagen.
I bästa fall slutar man runt lunch och hinner sova en stund och hämta tidigt.
När jag väl kommer hem senare än Kim så har han hämtat på dagis och diskat om de behövs o tagit fram ur frysen om jag bett honom, det gäller att ha ett bra teamwork!
Hur som helst så ska jag till läkaren idag, äntligen!
Har bytt läkare till en som förhoppningsvis förstår vad jag säger och som även jag förstår.
Ska dit för alla besvär jag har, ont överallt titt som tätt och den här gången hoppas jag verkligen att jag blir skickad till röntgen!
Så att man kan göra något åt mina rygg och nackproblem hos en nål-människa(är osäker på vad det heter) så har jag otur behöver jag gå tidigare från praktiken men hoppas på en bra dag och att man slutar tidigt ändå.
Nu är det dags att köra lite 24 meters så skriver senare hur dagen har varit.
Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0