Ber om ursäkt

Jag måste be om ursäkt för att jag inte laddade upp massa bilder igår kväll som jag lovade under dagen men sanningen är faktiskt så att jag somnade runt sju tiden igår.
Åt middag och sen sa William att han ville gå och lägga sig i sängen så jag kröp ned och sen kom han och sen somnade jag innan honom.
Men jag mådde så otroligt konstigt igår, märkte faktiskt själv av mina humör svängningar och var så fruktansvärt trött så det var därför jag inte uppdaterade igår.
Kim väckte mig inte ens för BB så jag vaknade halv elva för att dricka vatten.
Men han resonerar att behöver jag sova så behöver jag och då vill han inte väcka mig.
Väldigt fint faktiskt istället för att han väcker mig om jag inte skulle vilja blivit väckt.
Nu är de dags för lunch, uppdaterar senare.
Smaklig måltid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0