Volvo power!

Vi har fått ny tillskott i familjen som består av storebror "svarte Petter" som förra ägaren hade döpt honom till.
Ja slut på ironin, jag har äntligen köpt bil! :D
Så nu är jag stolt ägare till en svart V70 på 170 hästar och ingen turbo, men det duger mer än väl som första bil.
Jag har tyvärr inte hunnit ta några fina kort på bilen än men det kommer så ha tålamod gott folk! :)
Det jag ska fixa när jag har råd och tid är att tona alla rutor, byta baklyktorna till de som är svart tonade och kanske så att det blir dubbla utblås istället för enkelt som det är nu.
Sen fixa alla små fel så som att centrallåset kärvar och att vajern till höger framdörr för att öppna inne från hoppar loss ibland och sen blir de väl en service.

Tackar kära pappa för att han hjälpte till med att betala bilen och tackar kära mor för att jag får ha min bil på henne! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0