TATTOOS!

Nu är det inte ens en vecka kvar tills min första tatuering blir till som jag var och bokade idag med Ida, nästa tisdag vid elva sitter jag eller ligger jag ned och Steve sprutar ned de första dropparna bläck på min kropp.
Jag tänker inte som alla negativa människor att man "förstör" sin kropp utan jag tycker att jag förskönar den, jag kommer se mig som en snyggare tjej efter att jag har gjort de tatueringar som jag vill.

Den första som jag ska göra nästa vecka är 6 st stjärnor i blandade storlekar som jag tillägnar min familj och anledningen till att det är 6 st stjärnor är att tre är till min familj och de tre andra är en till William och sen är det två "över" som kommer bli tillägnad eventuellt fler barn eller en partner och sen kan den ju alltid byggas vidare.
Jag tror det kommer bli jätte bra.

Nästa tatuering som jag ska göra är två texter, en på vardera sida på mina revben under armarna.
Den ena texten lyder såhär; Choose love and the rest will follow och sen ett hjärta.
Den andra texten lyder följande; Stand up for what you believe in, even if it means standing alone. I belive in what i stand for and that's why i'm standing alone sometimes.

Tatueringen jag vill göra efter det är en fjäril eller flera fjärilar någonstans vid någon av mina fötter, antingen bara en simpel fjäril eller en fjäril som typ sitter längs en gren av något slag.
Det ska vara en sensuell känsla över tatueringen och det ska vara i färg, vi pratade om att blå, lila och gult skulle passa rätt bra på mig och tillsammans. Jag tänker på frihet och lycka när ja tänker på den tatueringen för att fjärilen är nog en av de friaste djur som finns här i världen.

Den än så länge sist planerade tatueringen är en eldsprutande drake som typ sitter med ryggen mot den som tittar på min rygg och med huvudet vridet åt höger/vänster och sprutar eld. I elden ska det stå "eternal love" och på draken hade jag tänkt att Williams födelsedatum ska stå.
Draken är tillägnad mig och min son för att jag är en stark människa som har klarat av så mycket.
Jag har uppfostrat min son och har snart gått ut skolan som vem som helst, mina betyg är rätt bra, jag har snart tagit mitt C-kort, jag har kvar mitt körkort och jag äger en bil. De enda jag inte har fixat i mitt liv än är ett jobb men det kommer ju med tiden, jag har tagit mig igenom så otroligt mycket och jag tycker att drake är en passande tatuering för mig och min son för den symboliserar för mig styrka och den är ett kraftigt djur.
Den påminner mig också om att aldrig mer låta någon trycka ned mig eller att behandla mig på ett sätt som jag inte borde behandlas.

Bilder kommer imorgon på ungefär alla tatueringar är tänkta att bli och sen blir det självklart foton vartefter de finns på kroppen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0