Wiiie, nya körkortet har kommit! :D

Som ni vet så håller jag på att ta en väldans massa körkort och har nu tagit lastbilskortet så nu har jag två kort kvar att ta innan jag antagligen är färdig.
Försöker tänka hinna ta CE innan jul och satsar på MC kortet i sommar om jag har råd och tid att ta det då.
Så idag när jag hade hämtat William från dagis så möttes jag av brevet att nya körkortet hade kommit så ska försöka hämta mitt nya kort nu ikväll annars får jag ta och göra det imorgon.
Sen går det så himla bra på min praktik, idag fick jag köra 24 meters en stund och jag blev förvånad över mig själv över hur pass bra det gick för att köra första gången någonsin och med trafik & dessutom backa släpet rakt i lastkajen på första försöket.
Jag är verkligen glad över att jag valde att köra med Torgny för dels har vi bra körningar, han är en duktig chaufför, trevliga arbetskamrater och vi levererar så olika saker hela tiden.
Inte samma tråkiga rullburar dagarna ut och in.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0