Jag hatar att vara dålig när jag kan vara bäst...

Jag är minst sagt inne i en svacka just nu, när jag äntligen hade bättrat på min kondition och börjat bygga lite muskler.
Ja då hade jag problem med en sak som gjorde att jag inte fick träna på en vecka efter det blev jag förkyld & tränade inte på ännu en vecka sen krockade jag o kunde inte träna på veckor och sen blev jag stört förkyld o kunde inte träna på ytterligare en vecka..
Så sammanlagt har jag inte tränat på lite mer än en månad.
Jag vet att jag måste ha tålamod men det känns ju som om resten av säsongen kommer gå åt till att bara hinna bli hyfsat bra och jag har sån otrolig prestationsångest och höga krav på mig.
Jag minns så väl hur bra jag en gång var då andra såg upp till mig och frågade hur jag gjorde vissa saker och man hjälptes åt och nu är det tvärtom, de känns aldrig som om det går riktigt bra nu för tiden och de är en hemsk känsla :( .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0