En vecka och fyra dagar kvar, jag längtar! :)

Jag längtar extremt mycket till lilla eller stora Williams födelsedag!
Speciellt nu när jag vet vad han kommer få för presenter av sin kära mormor, oh det känns så mysigt att få köpa presenter och julklappar till barn.
Man vet ju själv hur överlycklig man blev när man var liten! haha
Av mig ska han få filmen Cars/Bilar och en fleece tröja från H&M med motivet Cars såklart, han älskar bilar och han älskar att titta på den filmen.
Sen ska han ju få en monster tårta av mig med något roligt motiv, kanske en nalle tårta eller en bil/lastbils tårta och så blir det säkert nå mer roliga saker, nya pussel & leksaker kanske.
Men eftersom julen är så nära så blir det inte hur mycket presenter som helst utan sparar lite till julen.
Har funderat helt allvarligt på att köpa honom en mini lastbil eller grävmaskin till julklapp eller för tidigt tre års present som han kan leka med i sommar, hur coolt vore inte det?!
I vår familj är det för stunden "sådan mor sådan son" haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0