En sån där vanlig tråkig lista som tidsfördriv

Nämn något som gjorde dig glad igår: Ett sms mitt i natten som fick mig att skratta
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt
Det sista du sa högt: MM
Det senaste någon sa till dig: Sätter upp inkomstblanketten på dörren så att du inte glömmer den
Vad har du druckit idag: Vatten
Vad var det senaste du åt: Smörgås
Vad var det senaste du köpte: Tatuering & piercing
Vad är det för färg på din ytterdörr: Mörkbrun
Vad är det för väder hos dig nu: Snöblandat regn tror jag
Godaste glassmaken: Vanilj med chokladsås
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Sover du tungt: Oftast
Drömmer du mardrömmar: Ibland
Trivs du med ditt jobb: Har inget än, studerar fortfarande.
Favoritklädsel: Färgglatt!
Favoritlåt just nu: Infected Mushroom - Saeede, Suliman, Daniel Adams-Ray - Gubben I Lådan
Vad ser du om du tittar till höger: En stol och halva kylskåpet
Vad gör dig glad just nu: Vet inte riktigt
Vad ska du göra härnäst: Klä på mig & möta Ida i centrum
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Varken super glad eller ledsen
Favoritgodis: Surt
Kläder just nu: Pyjamas byxor & skjorta
Sommarplaner: FESTIVAL, roadtrips, utflykter med sonen, umgås med kärleken förhoppningsvis, jobba, sola & bada
Hur många kuddar sover du med: Fyra
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: En blandning tror jag, kan va uppe sent och kan få upp tidigt
Vad är viktigast för dig: Inre lycka, kärlek, familjen, vännerna.
Är du kittlig: Ibland
Snarkar du: Nej
Stjärntecken: Oxen
Äckligaste insekten: Hm räknas mask & orm?! xD
Längtar du mest efter just nu: Kim...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0