Aoooouch!

Det kliar, det kliar så otroligt mycket i tatueringen just nu. Vill-klia,vill-vill-VILL...
Tur att jag är så duktig att jag låter bli att klia för då blir det bara värre men de är lätt värt all smärta o lidande sen när den är färdigläkt :)

Oj nu ska ja klä på mig o bege mig mot ungdomsmottagningen.
Det här med att komma ihåg att ta tabletter är inte min grej, helt värdelös är jag faktiskt.
Så nu ska byta till en stav eller något som man slipper använda hjärnan för att använda så att man skyddar sig och kan "utöva säkert sex" som de så vackert heter.
Inte för att jag har det med någon men om man träffar någon en vacker dag så slipper jag tänka på det då..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0