Man lever tydligen ett väldigt schemalagt liv

Såhär ser mina närmsta veckor ut; Släkten kommer över imorgon & firar mig (L samtidigt för vi fyller år samma dag) på kvällen blir det förhoppningsvis mys med Kajsa ute i Berga (http://kajsaochvincent.blogg.se).
Söndag bjuder på SCF i Södertälje, får se om någon följer med annars kommer Richard förmodligen dra dit.
Måndagen är själva födelsedagen OCH nationellt prov del B, skriftligt alltså. Lagom kul men det borde gå bra och efter de är allt över ju.
Sen sa Richard att de ska dra redan på onsdag till Emmaboda så om mamma & Robin säger ja blir det Emmaboda & dragrace över helgen.
Pingst helgen hade jag tänkt ägna till mys med junior och sen på måndag den 17 är det min kompis studentskiva och helgen efter det har jag min 18 års fest.
Så utöver allt roligt som händer i maj tillkommer massa massa plugg & förhoppningsvis gillinge, uppkörning och teori.
Mitt mål är att vara godkänd i alla ämnen (borde inte vara något problem eftersom jag är det nu) och ta mitt B-kort innan lovet.


Sen har jag spanat att Williams vänstra "huggtand" där uppe är på väg och möjligtvis den högra också, han brukar ju aldrig få en tand i taget så det är säkert någon mer som snart syns.
Nu ska vi leka vidare, ha det så bra allihopa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0