Ha den äran på mig själv!

Då är man helt plötsligt myndig, bara sådär över en natt.
Samtidigt är det lite mer än två år sedan jag blev gravid och då måste ni tänka hur går det ihop när hennes son är 1 år & 5mån, jo för att jag blev gravid i mars och fyllde sexton när jag var i månad 2 om jag har räknat rätt.
Så om 16 och ½ år är det min lilla knodds tur att bli myndig, det låter som en jätte lång tid och att det är långt kvar men som vi alla vet brukar åren ha en tendens att flyga iväg.
Så jag ska se till att försöka hinna lära honom så mycket som möjligt & försöka vara en så god förebild som möjligt för jag vet själv att när man hamnar i tonåren så vet & kan man allt själv och är allmänt världsbäst samt odödlig haha!
Jaha nu när man är myndig är det bara att plugga teori som en galning så att jag får ta mitt körkort någon gång, vill ju ha det innan sommaren så att man kan glida lite & slippa be om skjuts när man ska någonstans.
Fast jag vet inte jag kan inte påstå att jag känner någon plötslig skillnad nu när jag är arton men jag kommer nog komma på saker som är skönt med att ha fyllt arton under årets gång.
Nej jag ska nog försöka få lite sömn eftersom det är nationellt prov idag, vi hörs nog lite senare idag skulle jag tro.
God natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0