Tillbaka i storstaden men klarar mig utan den extrema värmen

Igår kväll kom jag tillbaka från mina två veckors barnlediga semester. Det har varit väldigt skönt, jobbigt, extremt roligt, konstigt och väldigt vanligt att inte ha sonen springandes runt mig, det gick helt klart bättre än jag hade trott att det skulle göra. Första veckan utan William spenderades på Peace And Love, Borlänge som var helt sjukt roligt, en verkligen underbar upplevelse och bra livserfarenhet. Träffade så otroligt många människor och alla sorters dessutom, allt från goth/synthare till vanliga fashion fjortisar.
Då fick man sova i tält och testa på camping livet som faktiskt var väldigt roligt, men lugn camping är en aning fräschare än den "vanliga campingen" som stank öl, piss & svett. Inte så himla najs..
Spenderade dock en natt på vanliga campingen, det blev rätt sent ena kvällen och jag var inte i nyktert tillstånd så jag orkade inte försöka hitta hem. Men de övriga nätterna spenderades i mitt egna tält och ena natten var det riktigt svinigt kallt utomhus så jag fick sova med kläderna på.
Det var motsatsen till kallt under dagarna dock så det gällde att man klädde sig smart, speciellt då jag jobbade för första timmarna var det väldigt varmt men sen resten av natten från tio till tre så var det inte lika skönt.
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om allt som hände under den veckan men får ta det i ett annat inlägg.
Efter Peace blev det en resa ännu högra upp i landet till Sundsvall,
fortsätter efter jag käkat..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0