vilken seg söndag..

Nu har jag pluggat både till svenska provet på tisdag och till förhöret på matardelen imorgon, jag är faktiskt mest nervös inför förhöret imorgon eftersom jag inklusive hela klassen borde kunnat det här för flera veckor sedan.
Men då Anders blev sjuk stannade allt upp ett tag så nu har vi Kristine och ja det går som de går, jag hoppas att jag minns alla delar och kan beskriva vad de har för uppgift någorlunda bra.
Svenska provet är så stort att det känns ganska omöjligt att kunna häftet utantill, det är på romantiken & allt möjligt (ingen vet eller kom ihåg exakt vad provet är på så jag har läst igenom allt) men jag hoppas på ett G i alla fall.
Sen har jag till och med hunnit plugga lite teori och om jag hinner tänkte jag läsa lite lastbils teori på måndag & hoppas på att jag blir godkänd på fas b.
Ja jag vet att jag ligger en aning efter i teorin men jag har inte varit i skolan lika mycket som alla andra så därför ska jag plugga järnet fram till praktiken.
Ne men nu har någon vaknat tror jag, tjingeling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0