Vad hände med min skink smörgås med senap..?

Nej fy vad trist det kan vara ibland att natta.
Jag minns att när jag låg inne i sängen bredvid jr så tänkte jag "skönt nu sover han då ska jag bara ligga här en stund till för att försäkra mig om att han verkligen sover och så ska jag gå upp sen. Ta mig en skink smörgås kanske eller ta en melon bit." Men tror ni inte att jag somnar? jo självklart gör jag det!
Jag vaknar av att mamma helt plötslig står bredvid sängen och säger något om att det har ringt, min första tanka är självklart
"Jaha och? jag sover så det kan ringa bäst det vill" men sen ser jag vad klockan är och går upp av ren ilska.
Vad i hela fridens namn hände med se på tv med mamma och äta skink smörgås, argh.

Aja nu ska jag göra i ordning allt inför morgon dagen eftersom skolan börjar då & William börjar inte på dagis igen förens på måndag så han ska med imorgon och så hoppas jag på att det förhoppningsvis räcker med att vara där fram till lunch. Hoppas på ett bättre skolår i år för förra var verkligen inte bra.
Känner mig lite nervös dock eftersom jag inte har hunnit plugga varken teori eller något annat under lovet på grund av all sjukdom och vi går ändå på praktik efter sportlovet så fram till dess ska jag plugga flitigt.

Postat av: Sondrejenny

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2012-07-10 @ 14:48:17
URL: http://sondrejenny.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0