Ledig men ändå inte

Har egentligen ledigt idag eftersom jag har svets men jag ska till skolan i alla fall eftersom jag vill plugga lite teori och sen har jag ändå lämnat William på dagis idag så då ska jag passa på att få lite gjort!
Emma följer med till skolan för hon är också ledig och hon sov över igår kväll efter träningen.
Nej nu ska jag klä på mig..kul får åka i mina varselkläder eftersom mina jeans och skor ligger i Dannes bil eftersom jag la de där igår innan vi i klassen åkte iväg på mörker inväning eller vad jag ska kalla det för.
Vi blev helt enkelt påminda om hur viktigt det är med reflexer, så använd reflexer!!
Bara för att vi bilister ska lämna företräde åt de gående innebär inte det att de alltid går att stanna. Det finns faktiskt något som kallas reaktionstid-bromssträcka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0