Dålig framförhållning är bland det värsta som finns!

Kul att ingen påminner eller talar om när man börjar. Det är tydligen så att de som har valt svets i tvåan har det den här veckan och det fick jag reda på när jag kom hem från skolan & hade hämtat William på dagis av en kamrat i skolan.
Jag blir riktigt irriterad på att våra lärare tydligen har sådan dålig framförhållning att min lärare glömde bort att säga till klassen att de som valt svets kommer ha det hela nästa vecka (alltså den här veckan), sånt ska man inte få höra i andra hand av ens kompisar.
Och att dessutom planera prov och muntliga redovisningar den här veckan är också helt absurt, jag som har valt svets ska alltså missa provet imorgon för att min lärare bestämde idag att proven skulle vara imorgon istället för idag då vi knappt var några elever i skolan idag.
Nej nu är jag lagom irriterad!
- Det kan vara så att transport & maskin har svets nästa vecka enligt en annan liten fågel och det skulle ju förklara saken så jag hoppas att det är så för det verkar ju mera logiskt och genomtänkt.
-
Sen hade någon klant lyckats välta med sin bil efter rondellen vid skolan fast med fel sida i marken (?) men ja du det är ju bara att kolla på hur vissa kör så kan man nästan förstå att sånt händer.
Den silvriga bmw har ju ingen stötfångare bak längre, allt är så gott som borta, den svarta 740 är krockad lite överallt  & sen hade vi killen som nästan körde in i en lyktstolpe när han skulle parkera och styrde lite knasigt men det här är nog sånt som hör till när man är i körkortsåldern.
Det är ju tack vare sådana incidenter som försäkringarna för oss unga är så himla dyra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0