dags att sussa lite

Efter en jobbigt dag eller jobbig nej det var den verkligen inte men det var jobbigt att ta sig upp ur sängen imorse, ställde klockan på kvart över sex och snoozade till halv sju sen dröjde det ytterligare fem-tio min innan jag var på benen.
Hur som fick jag och William i oss frukost och med oss allt vi behövde för att klara dagen i skolan.
Vi hann med bussen men fick springa hela vägen (jag vågade inte chansa på att jag skulle hinna om jag gick eftersom snön som hade kommit under natten gjorde det segt för oss att ta oss fram) och kom alltså i tid till skolan.
Men det känns ändå som att vissa blir lite konstiga när jag är tvungen att ta med jr även fast jag sa anledningen det första jag gjorde på morgonen, menmen det är inte mitt problem att de är så oförstående.
Det gick i alla fall bra att ha med honom, han var vaken fram till lunch och sen sov han tills vi slutade och då vaknade han & sen åkte vi hem.
Nu ska jag sova så att jag orkar upp imorgon, får se hur jag gör. Funderade på att stanna hemma eftersom jag inte orkar ta med honom imorgon också men jag kanske åker dit en timme på morgonen och åker hem sen så får min syster passa honom en stund.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0