Ser fram emot praktiken!

I veckan har jag faktiskt haft truck A i måndags-tisdag och en del av onsdagen och det gick ju sisådär haha!
Det var inte så himla enkelt som jag trodde att det skulle vara o att jag väger så lite underlättade inte.
Idag fick jag reda på att jag ska göra min praktik på kyl och frysexpressen så det ser jag verkligen fram emot!
Hoppas att Peter är en TYA-instruktör så att jag får köra med honom men om han inte är det så gör det mig inget ändå, det ska bli roligt och lärorikt hur som helst.
Sen körde jag simulator på eftermiddagen och det gick faktiskt väldigt bra, speciellt andra rundan förutom att jag inte fick i backen men jag vet inte varför de inte gick, de kanske blev något knas med växellådan så då fick jag köra in och parkera istället för att backa. Det var första gången det hända sa Per.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0