Kungsberget imorgon, woho!

Imorgon har vi vinter idrottsdag och då ska jag åka skidor, de ska bli intressant att se hur extremt dålig jag kommer vara då sist jag åkte skidor var på vinter idrottsdagen i nian och de är ju något år sedan!
Jag har löst det med William så att mamma lämnar honom på dagis och sen vet jag inte om syrran min eller mamma hämtar honom & eftersom jag ska köra lastbil på fredag kan det hända att min syster får lämna honom på dagis och det uppskattar jag för annars skulle jag få stå över veckans körning.
Nej nu ska jag fortsätta packa och se till att jag får med mig allt jag ska ha imorgon men först tänkte jag nog se lite på tv, nej jag har inte glömt bort att jag ska baka chokladbollar även kallade negerbollar tills imorgon så J & D kan få några under bussresan, till frukost va? haha.
Natti natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0