Jag ser det snöar.... det var väl roligt hurra!

Helt ärligt, jag älskar att det snöar under vintern och än så länge har jag absolut inte tröttnat på snön!
Jag ser hellre att det snöar ofta och att det stannar kvar än att man ska gå omkring i slask o bli blöt om fötterna.
Blir sugen på att åka pulka,tefat eller snow racer i en schysst backe nu!
Att vara barn en sådan här vinter måste vara underbart. Synd bara att min egna lilla knodd är för liten för att uppskatta snön så som äldre barn gör.
Snälla rara till och med jag blir som ett barn av all underbar snö.
Den är rolig för barn som kan bygga snögubbar, åka pulka etc och den är rolig för ungdomar i körkorts-ålder eftersom snön kan utnyttjas på flera olika vis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0