Idag är ingen vanlig dag, Idag är Williams födelsedag :)) <33


Idag fyller världens bästa son 2 år, det är ju helt otroligt vad tiden går fort!?
För två år sedan den här tiden låg vi på BB och då kanske han låg och sov eller ammade, jag minns så väl hur han drunknade i blöjorna i början och nu om jag jämför den minsta blöjan vi sparat med de han har idag så är den ju hur liten som helst!

Jag tyckte att det första året gick så himla fort, från att ha varit ett litet spädbarn och bott vid tuttarna till att kunna sätta sig upp, lära sig krypa och sen börja med smakportioner. Jaha sen var vanlig mat intressantare och han slutade amma bara sådär, sen fyllde han 1 år och började på dagis.
Men oj oj vilken dagis ångest jag hade i början, han fick ju inte börja förens han kunde gå så så fort han kunde ta några steg så fick han börja, jag hade fått för mig att han kanske skulle blir retad eller knuffad om han inte kunde gå haha jaa vilken idé!
Så den 8e december började han på dagis och en vecka senare hade han lärt sig att gå.

Så var vi inne på hans andra levnadsår och det har minst sagt hänt så otroligt mycket under det året!
Han lärde sig gå, springa, springa ännu snabbare och leka med leksaker, prata, från ett ord till flera ord till små meningar och nu idag så är han så himla stor.
Nu diskar han, städar, lagar mat, klär på sig, klär av sig, hjälper oss andra att hämta och lämna saker, vet sina dagis kamraters namn och pussar/kramar dem när han ska gå från dagis. Han är bara så himla stor helt plötsligt.
Det gick så snabbt men det är så otroligt roligt samtidigt, klart han är ju sjukt envis och bestämd så det är ju jobbigt vissa dagar men oftast så är det hur kul som helst.

Jag älskar dig William du är det absolut bästa jag har och om något skulle hända dig vet jag inte vad jag gör. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0