Ett extremt internt skämt

Min anonyma kompis bor i en ganska så fin liten etta här i Stockholm och jag har spenderat lite tid i den på helgerna.
Men en dag då jag hade lägenheten för mig själv för att han åkte och jobbade så fick jag ett litet utbrott på hur fruktansvärt mycket ölburkar de stod överallt och att de skulle vara så fint egentligen så jag städade hela hans lägenhet.
Han blev ganska så glad när han kom hem kan jag säga!
Kylskåpet är dock en historia för sig själv, det finns inte särskilt mycket i det.
Sprit, öl, ketchup, något mer fanns de säkert också och HAVREBOLLAR.. som säkert funnits där hur länge som helst.

Så idag då vi gick och handlade så köpte han faktiskt en yoghurt & snabbtänkt som jag är började jag skoja om att yoghurten kommer begå självmord så fort den ställs in hans kylskåp.
"När du gått och lagt dig och hör ett konstigt ljud från köket så springer du dit och när du öppnar kylskåpet kommer din yoghurt att falla död till golvet.."

När vi hade skrattat ett tag åt det så lät de helt plötsligt såhär.

"När du hör de där konstiga ljudet från köket så tassar du försiktigt ut ditt beredd på att få se det värsta och när du sedan öppnar kylskåpet kommer din yoghurt att ramla ur kylskåpet och kippa efter andan och säga ***** sedan delas den i två bitar och du ser då hur det forsar ut vätska men i den ser du något konstigt, GIFT!
Hon förgiftade din yoghurt! "
Hahaha vad vi skrattade åt det där, skrattar till och med åt det nu när jag skriver.
De blir ju aldrig som då det exakt hände men har försökt göra så gott jag kan, det interna i skämten kanske till och med syns utåt?
Kärlek till dig mannen, mår så otroligt bra när vi umgås! (: <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0