Ser att jag har ett gäng ambitiösa läsare som inte ger sig för att de aldrig uppdateras.

Men som ni ser så TODAY IS THE DAY! Har haft så galet mycket på senaste tiden, har varit helt slut sen praktiken började. Är inte så himla pigg på att gå upp tio i fem på morgonen för att hinna äta frukost, klä på mig, packa och sen gå för att börja sex & inte veta när arbetsdagen är slut heller. Men sen när man väl är igång så går det an. Är riktigt stolt över mig själv för i början tyckte jag att rullburarna på några hundra kilo var jätte jobbiga och senast nu i veckan orkade jag dra en helpall sprit på ca tonet med palliften, så jag blir lite stark på köpet och sen så har jag äntligen börjat gå upp i vikt. Vägde mig hos kära Emma L i lördags morgon och vägde 53.7kg så vågen visar resultat åt rätt håll, minst 3 kilo till så kanske man kan börja träna lite igen. Har dessutom börjat med p-pillar så de kanske hjälper till lite på traven.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0