William går omkring med sin gåvagn


Åh jag blir så stolt när jag ser hur stor han blivit men jag och Robin blev chockade när vi tänkte att nästa torsdag blir han 10månader och då är det bara 2månader tills han är ETT ÅR!
Shit vart tog tiden vägen? jag kan inte fatta att det har gått så snabbt, blir nästan tårögd när jag tänker på hur stor han har blivit.
Det känns ju som att det bara var några veckor sedan han lärde sig att krypa och bara någon månad sen han lärde sig att sitta själv utan att ramla omkull. Jag förstår nu var folk menade med "ta vara på tiden, det går så snabbt", ja det går verkligen snabbt!
Jag minns så tydligt när vi var på bb och jag fick krystvärkar & inte fick krysta när det var 50-50 utan var tvungen att invänta nästa krystvärk och så kom den & så låg han där på magen, då kom tårarna och allt kändes så underbart!
Jag älskar dig William och jag älskar dig Robin för att du gett mig världens underbaraste son.
ps 5dagar kvar :) <33

Postat av: kajsa

sötnosen William :) <3

2009-09-23 @ 00:16:26
URL: http://kajsaochvincent.blogg.se/
Postat av: Patricia och Patrik, unga föräldrar till Saga

Man vart ju inte lite nyfiken likosm! :P haha

2009-09-23 @ 10:05:41
URL: http://popblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0